Do 30. aprila biće završeni svi radovi na trasi autoputa kroz Grdeličku klisuru
Svi asfalterski radovi u Grdeličkoj klisuri su završeni, poručuju iz Koridora Srbije. Ostalo je da se završi galerija na kosini 2 i opremanje tunela čime će trasa novog autoputa kroz Grdeličku klisuru biti spremna za puštanje u saobraćaj.
Autoput kroz Grdeličku klisuru je, kako kažu u Koridorima, možda najzahtevniji građevinski poduhvat u ovom veku u Srbiji.
Ova deonica je duga 26,3 kilometara sa 33 mostovske konstrukcije, 9 velikih potpornih konstrukcija i na desetine malih, a obuhvata i regulaciju reke u dužini većoj od 4 kilometra.
“Prema obećanjima izvođača do 20. aprila biće završeni svi radove na galeriji i samim tim će galerija biti spremna za puštanje u saobraćaj. Osim galerije, imamo i elektro-mašinsko opremanje tunela, a obećanje izvođača radova je da će celokupno opremanje tunela biti završeno do kraja aprila”, kaže Aleksandar Senić, direktor sektora za izgradnju Koridora.
U toku su završni radovi
Na ovom autoputu su petlje Predejane i Vladičin Han, i dva velika tunela, od kojih je Manajle trenutno najduži u Srbiji.
“Asfaltiranje trase duge 5 kilometara od tunela Predejane do Caričine doline završeno je poslednjeg dana marta i trenutno se rade završni radovi na saniranju kosine i potpornog zida M2”, kažu iz kompanije Trejs.
U toku su završni radovi na obeležavanju horizontalne signalizacije i postavljanju elastoodbojne ograde, koji će biti gotovi do kraja meseca. Nakon toga, trasa će biti predata investitoru.