Prvi put u Srbiji nastupiće rege zvezda u usponu i naslednik porodičnog muzičkog nasleđa Boba Marlija, Džo Mersa Marli. Njegov koncert je planiran za petak 9. avgust u glavnom programu.


Ovim Nišvil džez festival nastavlja tradiciju da u glavnom programu predstavi velikane rege muzike sa svetske scene i globalno priznate i popularne „world music“ izvođače.
Kao najstariji sin Stivena Marlija i unuk proslavljenog Boba Marlija, Džozef „Džo Mersa“ Marli odrastao je okružen vrhunskom rege muzikom. Još kao dečak od pet godina, Džo je nastupao na bini sa svojim ocem Stivenom, ujakom Zigijemi tetkama Sedelom i Šeron i njihovom decom kao deo simpatične grupe klinaca koji su uzbudljivo završavali koncerte kada bi se Džo latio mikrofona.
Rođen je 12. marta 1991. Godine u Kingstonu na Jamajci i već sa 11. godina se seli u Majami, gde pažljivo prati rad svog oca i ujaka Demijana koji su stvarali muziku u Stephen’s Lion’s Den studiju. No, školovanje je ipak bilo na prvom mestu. Turneje sa Zigijem i sa The Melody Makers bile su dragoceno iskustvo za talentovanog Džoa, ali samo u vreme praznika i letnjeg raspusta. Nakon toga studira na odseku “studio engineering” na Miami Dade College.
Ozbiljniju afirmaciju Džo Mersa postiže u februaru 2013 objavljivanjem singla “Comfortable” koji se našao na kompilaciji “Set Up Shop Volume 1” pod okriljem porodične izdavačke kuće Ghetto Youths International, koja se pozicionirala vrlo visoko na “The Best Billboard Reggae Album” listi te godine. 2014 gostuje na albumu “Strictly Roots” poznatog jamajčanskog rege sastava Morgan Heritage, koji naredne godine dobija prestižnu Gremmy nagradu za najbolji rege album u vrlo jakoj konkurenciji.


U proleće 2014 Džo objavljuje EP izdanje “Comfortable” (takođe za Ghetto Youths International) sa pet numera koje su snimljene pod producentskom palicom njegovog ujaka Demijana. Osnova muzičkog izraza Džo Mersa Marlija predstavlja moderan crossover reggae, sa jakim uplivima dancehall, hip hop, pa i pop elemenata. Ovakvim originalnim pristupom autorskom stvaralaštvu Džo Mersa lucidno izbegava etikete kopiranja nasleđa svog oca, ujaka i dede, kombinujući bazu rege muzike sa srodnim muzičkim pravcima, a pritom ne gubeći oštricu kroz angažovane i duboko lirične stihove koji su sklopljeni u inteligentno postavljene rime, vodeći računa o detaljima i težeći ka nadasve samostalnom i autentičnom umetničkom izrazu.