Jedan od najčešćih alata današnjice za dobro plasiranje na tržištu ali i samu promociju jesu blogovanje i vlogovanje.
Postani bloger ili vloger
Sve više mladih ali i ljudi starije starosne dobi koriste se ovim novim tehnikama kako bi približili pratiocima svojih YouTube kanala sve informacije ili detalje na određenu temu ali isto tako mogu služiti i za deljenje stavova, mišljenja i iskustva.
Youtube je drugi najveći pretraživač u svetu koji vam može pomoći u dovođenju velike količine web prometa, pomoći u izgradnji vašeg brenda.
Ali šta je vlog? Vlog je isto što blog, samo u drugoj formi. Dok kroz blog (lični ili kompanijski) „pričate priče“ u tekstualnoj formi, tako kroz vlog firma ili pojedinac „priča priču“ kroz video snimak, odnosno video log – vlog.
Koje teme odabrati? PRIMENITE PRINCIP VLOGA IZ HUMORISTIČKE SERIJE
U seriji „Last Man Standing“ koja prati život Majka Bakstera – direktor marketinga u firmi „Outdoor Man Store“ prikazano je kako ozbiljne kompanije promovišu svoje proizvode i kako koriste napredne tehnologije i moderne marketing alate za promociju svojih proizvoda i povećanje prodaje.
Dakle, kroz vlogove na svom sajtu oni promovišu svoju prodavnicu, prave bazu mladih potrošača koji posećuju njihov sajt i na taj način se informišu o njihovim proizvodima, i na kraju povećavaju svoju prodaju.
Naime, Majk Bekster jednom nedeljno snima vlog za korporativni sajt prodavnice.
Obrađuje mnoge teme, od toga da li je roze boja ok (u koje vreme su prodavali roze kampove, roze muške jakne i time „bustovali“ njihovu prodaju), preko raznih tema o pecanju i hrani (jer prodaju sve što ima veze i sa pecanjem kao i pripremanjem hrane napolju), do tema o životinjama, najboljim godišnjim dobima, mesecima i danima za rafting (jer prodaju i celu opremu za rafting i slične sportove).
Besplatni seminar
Šta su osnove ovog “zanata” i kojim tehnikama bi početnici trebalo da se vode kako bi od samog starta bili uspešni, svi zainteresovani mogu čuti u okviru seminara “Digital Storyteller – Kako vlogovati svetom?” koje organizuje Udruženje Štek House iz Niša.
U okviru seminara učesnici će imati priliku da čuju predavače iz Srbije i inostranstva iz oblasti javnog nastupa, vloga i produkcije.
Na seminaruće govoriti: Miša Vučković– komunikolog, Aleksandar Z. Dimitrijević – snimatelj i montažer, Alan Hulme – vloger i osnivač organizacije Urban Organic London, Ivan Redi – arhitekta i društveni radnik.
Pravo učešća na seminaru imaju svi mladi od 15 do 30 godina koje zanima vlogovanje i deljenje znanja, mišljenja ili iskustva putem video-snimaka na internetu.
Svi zainteresovani mogu da se prijave putem linka: https://forms.gle/F8SUtpaur7LGMRPL8
Konkurs je otvoren do 15.09.2019. godine, a broj mesta je
ograničen.
Prijava i učešće na seminaru je BESPLATNO.
Seminar “Digital Storyteller – Kako vlogovati svetom?” se realizuje u okviru projekta “Digitalne priče” koje sprovodi Udruženje Štek House pod pokroviteljstvom Gradske Opštine Palilula.